neděle 25. září 2011

Cesta po Divokém Západě

Tak ono plánované psaní on the road se nějak nepovedlo. Upřímně vůbec, ale vůbec se mi nechtělo. Užívala jsem si kamarádů a počítače se dotkla maximálně na sklizeň v zahrádky v zeleném impériu  :). Je po tripu a já sedím v pokoji mé další destinace. Všechno se mi tak nějak slévá v jeden dlouhý zážitek, ale budu se snažit rozpomínat a hloubat, abych na nic důležitého nezapomněla. Tedy....

Zde je naše cesta:

Pro bližší info tato adresa

A zde je naše posádka:


Honza


Po americku zvaný Jan. V tom čase už poněkolikáté trávíc prázdniny starostmi o životy Američanů všech velikostí a barev v americkém zábavním parku Mt. Olympus, Wisconsin Dells, Wisconsin. Už poněkolikáté nacházíc zalíbení v občankách východnějších částí euroasijského kontinentu :). Už poněkolikáté náš plánovač tras a řidič. 


Irina 


Po rusky zvaná Ирочка, Ира nebo Ирча (Iróčka, Ira nebo Irča). Nejnovější to Janovo objev. Plavčice, Wisconsin Dells. Nejroztomilejší element výletu. Neustávající zdroj pobavení se svou ruskou angličtinou, oblibou slova fuck a závislostí na make-upu a smoothie. 


Pavel


Druhý řidič. Houskeeper, Wisconsin Dells, jinak Pardubák. Muzikant se zalíbením v českém folku a v houslohře. Outdoorista a nadšenec do čehokoli, co se dá slézt, sjet nebo seběhnout. Držitel rekordu v počtu samosnímků. Takovej strašně vtipnej, ale tak jinak. 


Marťa


Plavčice, Wisconsin Dells, jinak Pardubačka. Studium biochemie ji propůjčuje roli hlavního počítače a tedy pokladníka. Můj komplic v čekání na běhajícího Pavla a neustále fotící se pár. Sdílená cynická rovina a trocha té lenosti, vlastně - pohodlnosti. Nejvíc oblečení! :)




Po anglicku Veronica, po rusku Верочка, po česku mnohajmenná.  Autorka blogu, dočasný imigrant z Kanady. Při absenci spánku zdaleka nejnasranější člen výpravy. 


Bůblik

Zleva: Honza, Irina, Já, Marťa, Pavel a Bůblik. 

The Car. Náš vůz či spíše Vůz. Prostředek dopravy a nosič našich zavazadel. Největší kus kovu, co mě kdy po cestě vozil. 600 amerických dolarů v luftu a výrazná ekologická stopa. 


A v neposlední řadě, zde je náš song: 




Zapněte song a usaďte se pohodlně, protože cesta začíná...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Neváhejte, ocením každý komentář :)