úterý 6. prosince 2011

Curling


Curling Championship in Cranbrook 2011
Konec listopadu a začátek prosince se v Cranbrooku nesl ve znamení curlingového šampionátu. Pro město cranbroockých rozměrů je to událost zimy. Jelikož pracuju jako pomocník při hokejových zápasech, pomáhala jsem i při curlingu. 

Šampionát trval asi týden, od rána do večera. Přípravy probíhaly ve dne v noci asi další týden před ním, jelikož se led musel upravit do standardů pro curling. Najednou na něm mohlo hrát asi pět týmů.

Já jsem seděla u dveří a hlídala, aby někdo nezvaný nepronikl. Nepokusil se nikdo, jen jeden chlápek mě chtěl uplatit, ale vybral si chvíli, kdy se zrovna objevil můj šéf a tak pak maratonsky utíkal. Většinu času jsem se učila nebo sledovala hru. Asi bych tu měla shrnout pravidla hry, ale upřímně, jsem je nepochopila a jsem moc líná je nastudovávat. Jediné, co vím, je že se musíte snažit svým kamenem vyšoupnout soupeřův kámen. 

Týmy byly poskládané i z mladých lidí, což by jeden neřekl. Curling má totiž pověst hokeje pro důchodce. Spousta lidí si z něj dělá srandu, nejvíce samozřejmě Američani. Já bych to tak neviděla. Hra totiž trvá i tři hodiny a během ní se běhá (k běhu na ledu mají speciální boty) a zametá před kamenem. Nic z toho podle mě není sranda. Ráda bych sem nahrála vido záznamu hry, ale Google mi to nechce povolit, a nerada bych si roztřískala netbuk, takže to musíme nechat na jindy.

PS: kdyby někoho zajímalo jak se používá curling ve větách, tak sloveso jest curl. Takže, how are you curling, my friend? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Neváhejte, ocením každý komentář :)